Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday

SINAR RAMADHAN...

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...
Ku tempuh jua

~saja ku post kn entry tok..kerana ku menulis bkn kerana nama..tp kerana apa yg tbuku dihati..pergh..bunyi mcm frust tonggeng 360 darjah jak..ahaks...cus2...amek balik mood tgah sedih...

aku mgharapakn ramadhan kali ini akn penuh mkna..bkn nk kwen okey..xda topik nk kawen..gua mok carik keja,FULLSTOP.knp??krana gua mok simpan harta..gua mok byr utang ptptn...mmg la gua dh byr tp byar ciput bila nk abis??hahaha...tp aku kira ok la..mok byar..mun ku xmok byr??

aku mmg bhrap..aku dpt kt sia tp..memandangkan aku dh dpdh"ko da carik nk lain ka??"jd ko pahm2 sendirik la AISHAH SAHARI...ok.dn aku ambek risiko..jgn dtnyak mun aku jrg nk plg ke kpg lak k..y??the answer is........

udha2..dont put the blame on other person lorr.......hem,pa tok rojak buah ka ku polah tok..kejap bm n bi..hehe..

..sekian..itu saja dr saya..

No comments: