Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

lega rasanya........

alhamdulillah..lega rasanya bila kita jujur dn berterus terang dari kita menipu@berbohong..tenang dan damai rasanya hati aku..
opss..bkn aku nk bbhong ok tp aku aku terpaksa melukakan hati seseorg...tp lebih baik dia terluka sekarang dari kemudian hari..

alkisahnya..da sorg hmba ALLAH tok.yg masih menyimpan perasaan cintanya kt aku wpun aku dh jadi tunangan org.hem, xplu la aku ceta dr cne aku nemu nya ckuplah aku katakan nya adlh ex-bos aku masa ku keja dlok.nya mmg bminat ngn aku dn mok jadikan aku sebagai surinya..tp aku dh bgelar tunang org.ni boleh..tmbh aku syg bh ngn tunang aku..syg oo...7 thn menyulam kasih..syg nk buang cm ya jak.hanya kerana sorg hamba ALLAH yg tetiba dtg dlm hidup kita..jadi wat pa nk lepaskan cinta yg da kt depan kita semata2 nk dpatkn cinta yg lain..

aku terus terang kt hamba ALLAH tok yg aku akan berkahwin thn depan on jun..fuh leganya rasa.lebih lega dari kita bkentun dlm lift..erk??bkn aku k..ya aku pake utk peribahasa jak..ehhe...

jadi moralnya~~bersikap jujurlh wpun kesan dan akibatnya akan menyakitkan hati kita sendiri...

okie dokie...

No comments: