Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday

ini lah..

ALKISAH.....inilah hasilnya if aku yang duty jaga bebudak exam..dan aku menjadi pelukis pelan yang tidak bvertauliah...huahuahua...sebenarnya aku pon tak paham apa yang aku lukis ni..hem..patutlah time sekolah rendah dulu-dulu subjek Pendidikan Seni aku tak pernah lah cemerlang....huahua..takat dapat C n D jer..haha..bukan cikgu-cikgu yang tak pandai mengajar aku yang tak berbakat..atau lebih tepat.aku bukan budak seni..hehe.
*
*
*
tak lain tak bukan aku  telah berjaya melukis  pelan susun atur kamar beradu ku.untuk decoration nyer pulak, aku belum terfikir lagi nak DIY@berganding bahu dengan AS (tukang wat pelamin aku nanti)..hem, bagi aku biarlah bilik aku nanti yang sesimple yang mungkin.no kelambu, no ropol dan sewaktu dengannyer.sebab aku, kalau tido..hehe..aku perlukan ruang yang besar punyerrrrr...plus bantal yang banyak.sebabnyer aku akan susun bantal  tu sebelum tido.hem, like my mum said..."bantal-bantal yang aku susun tu dah macam tembok besar cina.huahuahua...hem, tapi terfikir lah jugak akal jahat ku plus gatal..if mr SB dah jadi teman kamarku, cam ner dengan bantal-bantal aku tu?nak susun gak ker?...(***tettttttttttttttttttttttt......) de sapa2 nak tolong jawabkan???hehhe.....tutup itu cerita.meh layan lukisan budak tadika..eh.budak tadika pon reti melukis la AISHAH...hhehehe..dengan bangganya..aku mempersembahkan hasil lukisan ku yang lahir dari jiwa beserta kerahan minda di kala menjaga budak exam...taraaaaaaaaaaaaaa ..(aku nak carik buntut kuali..dush2..malu sudah)..
*
*
*
*
*



ini pelan A dan B...heheh..
ini pulak pelan C n D



saya lah pelukis pelan itu..heheheh
jangan salahkan saya kalau lukisan ini memang tak cantik
coz saya bukan pelukis yang terbaik..hehehe

























No comments: