Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

the reason behind the scene

tajuk sudah bercerita....well aku x tahu nape orang dok cakap aku membazir untuk paper bag and segala tentang doorgift aku....aku bukan membazir okie..aku nak sapa2 yang dapat gift aku nanti akan ingat kat aku..and sebagai kenangan abadi untuk mei 2011....^_^
*
*
*
*
*
hem, nape paper bag??paper bag brown yang macam nak bungkus makanan??y??....aku da jawapan aku sendiri..sebabnyer..after dapat gift mesti orang akan buang paper bag.if tali@paper bag tu terkoyak..so aku nak cut cost.sebabnyer paper bag tu,MURAH,n it depend on how kita nak deco kat paper bag tu untuk nampak cantik.tak salah kan kita guna paper bag tu..hem, nape lah if kita buat sesuatu de jer insan- insan yang berkata sedangkan that my wedding...tolong hormat aku sebagai pengantinya k..
*
*
*
*
*
*

sebab kedua nape aku nak jugak wat rubber stamp tu??n da jugak yang tanya...aku just jawab.aku nak wat jer, nak perabih duit aku..leh?..okie, disebabkan aku nih xberapa nak kreatif nak deco@nak wrapping segalanya kat paper bag tu nanti...aku leh cop kan jer paper bag tu..yelah, kesian tau kat paper bag yang kita deco cantik-cantik n pastu orang buang...sob..sob..sedih...if aku yang tengok mesti aku nangis.apa-apa pun nanti kita tengok hasilnya k,,if aku nak jugak deco maybe aku letak jer tag..hem....nanti lah aku fikirkan lagi pasal ni.hehe...
*
*
*
*
*
*
*
pastu aku de gak yang tanye nape nak letak keychain as a doorgift??aku jawab..nanti orang leh letak kunci motor, keta, umah dan sewaktu dengannya and bila diaorang tengok mesti diaorang ingat kat aku..and mungkin da yang akan mendoakan kesejahteraan rumah tangga aku nanti..sapa tahu kan..

hem, nape aku macam marah jer??huhu...teremo sudah..ehhehe..:)..okies, later-later lah aku ceta lagi..


4 comments:

ctfazirah said...

aisyah..tahniah awl dr kmk..hik3 n harap2 kmk xdilupak on ur mei 2011..ur big day ya....

asha said...

:)....tq.lak dtg k, ngn mimey sekali

~ NANA ~ said...

xpe asha...juz bg whatever u like...pedulikan org nk ckp ape :)

asha said...

:)..tq nana..