Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday

dilema asha

dilema nak buat guest book.kat sarawak tak buat lagi kot guest book ni.niat di hati memang nak wat tapi mampukah aku????????????????????????
benar kata orang hendak seribu daya tak hendak seribu dalih.if aku still jugak nak teruskan agenda aku nih, mesti nak set up kan segala benda untuk guest book aku nih.tak kan nak letak kat lantai jer kan pas tu ade ke orang nak tolong jagakan guest book aku.hem, hilang ke tak guest book aku nanti????.hem, dan aku pon mula kalut, serabut dan 1001 lah perasaan nih..pas tu, nak kena design lagi kan, nak print lagi pages guest book aku hem menjilid dah satu hal...aiyarkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.........................
nak buat ke tak....ke tak payah jer buat...nak ke tak nak...yes or no....grrrrrr.....wawawawaw..help.....aku tak tahu dah nak buat keputusan.tapi memang nak buat..
tapi ka mesti ada insan2 yang akan bertanya itu ini if aku mencetuskan fenomena guest book..*___* .
dan biarlah gambar guest book ini yang aku google nih sebagai pengubat hati ku yang dalam dilema dan minda ku yang.@!&^%$#(&^%$$$$#$#@..................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

source google
source google
source here
source google

source google
source google
source google
source google
*
*
*
*
*
*
dan aku hanya bisa memandang mu...

No comments: