Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

dulu dan sekarang

dulu aku merempit.dengan lagenda merah QAk 7***.pegi kuliah dengan motor, pegi praktikal dengan motor n pegi tapau makan pon dengan motor..tapi sekarang aku drift dengan viva QAS 48** yang penting number cantek.kena lagi dengan no birthday aku..memang best.tapi aku tak sombong.aku masih lagi AISHAH SAHARI yang dulu..
dulu aku tulis diari guna buku color pink dengan sticker tweety dan sekarang aku ada blog pon color pink..orang nak cakap apa tentang color pink.aku tak kesah.sebab aku memang malas nak ambik tahu.sebabnyer aku akan ingat words ini
apa orang kata, cool
apa orang kata, relax
apa orang kata, diam
dan apa yang penting aku tetap aku

dulu aku masih lagi kanak-kanak.makan minum ku mak aku yang jaga.tempat tinggal, pakaian dan wang saku bapak aku yang sediakan..tapi sekarang...aku yang bertanggungjawab membantu mak bapak aku.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dulu dan sekarang..tiada beza
kerana aku tetap orang yang sama.yang berubah cara permikiran aku.jadi jangan kata aku sudah berubah
kerana aku adalah aku...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
dulu 
&
sekarang

2 comments:

~ NANA ~ said...

kite berubah ikot peredaran masa kan?? hehe

asha said...

:)..hehe..betul tu nana.