Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday

tak bertajuk

salam..

aku nak pergi buat marketing ari ini, nak pergi sekolah- sekolah di bahagian SERIAN, SARAWAK.nak tangkap student lepasan SPM/STPM 2010.hehehehe..opssss..aku bukan mak ayam okie atau sewaktu dengan ayam.hehehe.aku nak market tempat kerja aku KOLEJ MULTIMEDIA bahagian SARAWAK.hem, mesti korang penah dengar kan MMU stand for MULTIMEDIA UNIVERSITY yang kat CYBERJAYA.Kolej MULTIMEDIA ni pulak anak kepada MULTIMEDIA UNIVERSITY and di Kolej MULTIMEDIA nih cuma ader program diploma jer so if kalau nak further study in degree,master dan phd kena sambung kat MULTIMEDIA UNIVERSITY dan juga kalau tak silap aku, boleh sambung di UNIVERSITI MALAYSIA SARAWAK known as UNIMAS ku GEMILANG but it depend on ur CGPA or subject yang di ambil.mak ai, sempat lagi buat promotion.huahuahuahua...praktis nak buat marketing ari nih.

jadi, aku ada target ari ni tapi yang tak best nyer...jauh ooooo..SERIAN tapi tak per aku nak jadi co pilot jer ari nih.hehehehehe..

sebenarnyer, aku nak story pasal flag a.ka. bendera untuk khatamal AL-QURAN..hem, nanti lah aku story yer and aku tak pasti anda di luar sana tahu ke tak pasal bendera Khatamal nih,yelah aku percaya setiap tempat atau negeri laiN-lain lah cara hidup dan pandangan kan.hehehe..

jadi kena tunggu ler story flag made in SARAWAK yer..

No comments: