Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

inikah rezeki kawen?

salam

blog pinky ku sayang, tahukah ko aku bersyukur yang amatlah sangat.betul kata orang tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia sapa yang tahu^_^..

blog pinky ku, aku dapat offer jadi lecturer part time.and gaji tu pulak aku hanya dapat end of semester.hem,tak per even part time still jugak bergaji kan???sapa nak bagi ko duit asha oit!!!

aku akan ajar dua subject ; ORGANIZATIONAL BEHAVIOR  dengan CONSUMER BEHAVIOR. Alhamdulillah jugak ,dua subject tu subject teras aku time aku study dulu jadi tak lah kalut sangat but now aku kena recall balik.huahuahuahua....gila kentang.dah 3 tahun aku tak sentuh notes.huhuhuhu..tapi aku yakin, aku boleh buat.yeah!! saya mesti pilih.

hem, pasal gaji..aku bukan jenis yang pandang suma tuh sebabnyer aku dah pernah buat macam-macam keja and percaya atau tidak aku pernah dapat gaji rm 200.55 sebelum ditolak KWSP bulan mei dua minggu selepas aku tamat pengajian. dan percaya atau tidak aku bekerja kat kilang yang proses barangan plastik. and mesti korang pelik kenapa gaji aku tak lepas pon rm 300??sebabnyer kita orang kena timbang hasil yang kita dapat.Macam aku, aku bahagian yang buat penutup lada dan penutup botol kicapdan  bayangkanlah betapa ringannyer benda alah tuh if ditimbang???tapi tak per, aku tetap syukur yelah sapa nak bagi duit kat kita kan??dan aku memang tak setuju if people pointing us and tell that all the graduated students are choossy job

dan aku percaya ALLAH itu TAHU dan MAHA MENGETAHUI apa yang tersirat dan tersurat dalam hati aku nih..


10 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

wah...
alhamdulillah....

rezeki kawen nie,kte xtaukan
hehe

asha said...

^_^ aah ekin..harap2 lepas ni dimurahkan rezeki lagi.sape tahu kan

Luna Khasyaf said...

Alhamdulillah.. Allah ya Maha Pemurah.. :)

asha said...

luna~auk^_^

aie said...

Berusaha! ^^

asha said...

madam~hehehe..tq

~ NANA ~ said...

wahhh murahnye rezki dia...meh la share sket dgn i :P

asha said...

nana~hehehe..meh la datang kuching sarawak ^_^

Redbloodsnow said...

ALHAMDULILLAH...REZEKI KAWEN LER TU :)

asha said...

zie~auk eh:)