Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday

yeah..dapat kad tawen^_^

Salam
YipppiiiieeeeeJ
Aku dapat undangan majlis perkahwinan dari syamilatulhani @hunny kitty..
Wow..pink gitu siap ade pic kelisa pink yang ade cartoon hello kitty J...keta aku pon tak der color pink.huhuhu..tak mampu lagi nak tukar color keta.and takut pulak MR SB tak approve kan..huhuhu.
sayangnyer, aku tak dapat nak attend..aku kat Sarawak, majlis hunny pulak kat semenanjung.huhuhu...majlis honey ni on 30 April 2011..if aku lah ader kat putrajaya akan ku gagahkan diri ini untuk attend majlis Honey..wawawawawawa......

dengan izin yer awak, saya nak review kad awak yang pinky nih..aku suke part yang ader pantun..sebab aku punyer kad kahwin tak der pantun2 pon maybe dalam guest book aku selitkan dengan pantun2 nih.itu pun, if guest book tu jadik.sebabnyer, guest book aku still gak pending..;(
honey, pinjam jap yer pantun dalam kad awak.:)

“merisik sudah bertunang pun sudah,
Nikah di lafaz sunnah di warisi,
Termeterai sudah janji bermadah,
Majlis pernikahan kini dirai”.

Honey, saya nak ucapakan selamat pengantin baru in advance^_^..semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.**hugs**.ade tinggal  11 hari lagi untuk jadi isteri orang..hehehe.


tengok kat sampul pon ader hello kitty yang comey^_^

tengok tuuu....kelisa pinky tau..



7 comments:

~ NANA ~ said...

tu la...nmpk sgt kan dia suka hello kitty...hihihi

my mom siap cakap comel je kad dia tu :P

asha said...

:)..asha belum tunjuk lagi kat my mum.my mum mesti suke, sbb color pink..sweet kan nana:))

ztie said...

kiut juak nang semua pink lah.. hehe 11 hari gk ktk ka? dup dap dup dap

asha said...

yalah eh, best da jak diat color pink ya.mun viva ok sik o mun d color cm ya??heheh
auk, ktk..nervous kmk aieh.hahah.ktk, lak mintak alamat k.kmk nak merik kad lak:))..

asha said...

ztie~bukan 11 hari, 38 hari gik

Hunny Kitty said...

boleh tak baru terbaca entry nih! hehehehe....... :P

asha said...

:)..heheh...ye ker..tak per2..