Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday

12 hari

askum all
lagi 12 hari untuk aku bergelar isteri..dan lagi 12 hari jugak lah aku kena berusaha bagi persiapan majlis aku.Al-hamdulillah, esok public holiday,:).yelah esok kan wesak day.harus aku gunakan sepenuh masa untuk jahit manik and tudung aku.huahuahua..sempat lagi.after settle kan part tuh, aku kena pulak settle down untuk hantaran MR SB..Chaiyok..chaiyok..asha..Jika kau fikirkan kan kau boleh..kau hampir boleh melakukan..^_^.semangat.

hujung minggu lepas memang tak der masa rehat untuk aku.hujung minggu pon keje gak.hehe.keje yang tak der gaji:)..keje untuk majlis aku ler.penat yang teramat sangat,yelah 1st time wei aku pegang berus cat.huahuahua..aku sendirik yang cat bilik aku.walaupun penat aku amatlah berpuas hati:)))...color bilik aku pulak, aku cat color white jer.no pink, no purple.why??sebabnyer, cadar danlangsir bilik aku color gold.untuk nampak bilik tu lebih luas harus aku gunakan color white.later2 lah, aku colorkan dengan wana pink.huhuhu...ramai gak yang bagi pendapat naper tak cat color kuning,cream and so on.dan 1 jer aku jawab, if korang nak sponsor cat bilik aku.boleh lah jugak kan.betul tak??

boleh dikatakan 80% bilik aku nih tinggal 20% untuk decoration and kemasan yang terakhir.next week dah boleh buat 2nd check list..kali ini, n3 aku tak der pic.huhu.sebabnyer, yelah time mengecat tuh mana lah sempat nak tangkap2 gambar segala.fokus..fokus..:)).

dan sekarang nih, aku tengah mengintai wall sticker.semacam jatuh chenta kat wall sticker jer.idea..idea....idea:))..hehe..

ok la.aku nak stop kat sini..bye dan selamat membuat persiapan kepada bakal pengantin sekalian^____^


8 comments:

~ NANA ~ said...

da dkt sgt tu...congratz in advance k :)

asha said...

:))...tq nana.

ztie said...

Wah!! Sik lamak gk! Best ya. Hehe bila tarikh sebenar tek? Sine molah ?

syahnabil@duitcyber said...

Tahniah..semoga menjadi isteri Solehah...

asha said...

ztie~kmk polah rah umah jak.da kmk email ecard kat ktk.xda ktk timak ka.hehe:)

asha said...

syahnabil~tq..:)

ztie said...

Aie .. Sikda mek timak aie.. Ktk anta rah emel ne? Anta rah vorein@gmail.com

asha said...

salah ya kmk send.kmk send ke yahoo ktk.udah kmk send pakey email ktk yg ktk berik ya.