Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday

Nor Elena

salam all
korang layan drama Nor Elena tak??yang kat TV3 jam 7pm tuh??jum kita layan, best woo tapi paling best if korang layan novel dia.best sangat2 novel dia.sometimes, aku ni kuat imagine and watak hero dalam novel tuh perghhh..aku admire sangat2.:))..sori MR SB jangan marah, just for fun yer dear:))

meh, aku review sikit pasal novel ni..Tajuk novel ni Kasih Yang Suci by Meen Zulaikha.:))...hem, memang layan sangat2.bagi aku yang kaki novel nih, memang senyum sorang2 if layan novel nih.tambah lagi nak kahwin nih.hahaha..gatai mode on. Dalam Kasih Yang Suci nih tentang Nor Elena yang telah ternoda itu pun bukan silap dia sebab dia nih mangsa rogol dan kenapa perlunya watak Seth Tan nih?sebabnyer, Seth Tan ni lah orang yang bertanggungjawab keatas kejadian yang menimpa Nor Elena nih.dia lah orang yang merogol Nor Elena.Dalam novel ni, ade watak Saiful Idham @Eid tunangan kepada Nor Elena dan dia nih putuskan pertunangan diaorang after Eid dapat phone call dari seseorang yang bagitahu Nor Elena kena rogol....dan kesudahan citer ni boleh korang mesti baca novel nih..hehehe

if dalam drama tuh, watak hero @Seth Tan Aaron aziz yang pegang while untuk watak Nor Elena pulak,Siti Seleha kot nama dia. correct me if i'm wrong.actually, aku harap sangat2 yang Lisa Surihani yang pegang watak tuh sebabnyer bagi aku watak Nor Elena nih amatlah sesuai if Lisa yang pegang,hehe.tapi mesti ada sebab kan why penerbit nak Siti Saleha ni berlakon watak ini. dan watak Saiful Idham@Eid pulak aku tak tahu pulak nama pelakon nih, if tak silap nama dia Zul which yang Teman Tapi Mesra kepada Abby Abady..apa-apa pun aku still jugak layan citer nih.:)).tapi tak bestnyer citer ni time maghrib kan memang tak sesuai lah.huhuhu..kalau tak silap aku, citer dalam drama nih ada yang dah diubah semula.huhu..tapi aku amatlah berharap drama nih masih lagi ikut jalan cerita dalam novel tuh.

dan bagi aku pulak, lagi best if aku baca novel and then layan sekali drama dia.penghayatan tu ade..ceh,ayat.hehehe.

membaca itu kan menambah ilmu pengetahuan:)))..hehehe dan bye korang.

3 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

lame x tgk tv...
huhuhu

asha said...

:)..tgk tv pon nak release kan tension la ekin.huhu

[sutera kasih] said...

crita nora elena besttt !! :)