Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

update 2

askum all
walawei, CUTI SUDAH APPROVE!!!!!!!!!!!! ^________^..mari senyum sampai ke telinga.

aku cuti start from 24/05/2011 - 30/05/2011 and sambung lagi 3/05/2011 - 6/06/2011.hip hip horey.tapi mantain jer aku turun keje on 31/05/2011.huhu.sebabnyer, cuti aku tak banyak.kena jugak simpan untuk raya.hik hik hik.

itu pasal cuti.dan paling aku suka suki tinggal 3 hari MR SB nak balik sarawak.:))).senyum dan senyum lagi.yeah yeah.. gua kangan sih sama lu.hehehe.

Al-Hamdulillah, tinggal 8 hari lagi untuk my BIG DAY..Ya Allah,permudahksegala urusan kami..Amin.

my dad dah ambil cuti semata-mata nak uruskan wedding aku.sayangggggggggggg dad:) dan orang paling sibuk adalah my dad while my mum, memang orangnyer pendiam.my mum just follow jer.hehehe..:)).

aku nak story sikit projek DIY yang still lagi in progress, aku dah siapkan tudung sanding.simple jer, tudung ni akan aku pakai bersama gaun/dress pengantin.actually, aku ada 2 persalinan.1st aku pakai jubah berlace color black +gold and MR SB akan pakai baju Melayu with yang ada tengkolok dan sewaktu dengannnya.Untuk pakaian ke 2 nyer pulak, MR SB akan pakai baju istiadatnyer and aku pulak akan pakai dress pengantin bersama tudung DIY aku.hehe.jap g aku tunjuk yer tudung aku tuh.memang simple giler dan kenapa simple?sebab kalau sarat sangat mesti aku nampak macam pokok krismas kan sudahnyer, aku nih insan dalam kumpulan yang kurang ketinggian..hehehe..

dan sekarang aku masih lagi dalam satu proses mendekorasikan hantaran untuk MR SB.hehe.baru siapakan untuk 3 barangan MR SB.amatlah penat yer dan menguji kesabaran aku.yelah, aku bukanyer kreatif dalam bab-bab gubahan ni.tapi aku amatlah berpuas hati dengan hasil tangan aku sendiri.(ayat untuk pujuk diri sendiri).:))

dan aku memang tak sabar nak jumpa dengan eisya.my BFF tapi sayangnyer, dia tak nak pulak jadi pengapit aku..wowowow..sedihnyer, terpaksa lah aku bagi job pengapit aku tuh kat sepupu aku.tapi tak per yang penting eisya datang wedding aku.eisya lah orang kuat aku nanti sebabnyer, dia yang akan pegang kunci bilik aku dan jugak barang2 penting aku dan MR SB.psst, aku pun dah siapakan hadiah untuk eisya nih.hehehe..hope dia akan suka:))

akhir sekali, aku nak bagitahu sesuatu,yang wedding aku nih tak lah grand sangat yer even ini adalah 1st time kami buat kenduri besar.dan jugak aku tak upah wedding planner pon untuk wedding aku sebabnyer wedding planner aku adalah keluarga aku sendiri.dan tujuan utama aku untuk berblog ini bukan untuk menunjuk2 atau riak tapi hanya untuk berkongsi maklumat di samping mencari maklumat untuk rujukan aku sendiri.dan wedding aku nih bukan
lah sehebat mana pon dan tujuan kenduri ni pon untuk bagitahu kat orang sekitarnya yang aku nih dah berkahwin dan sekaligus untuk menghindarkan fitnah.betul tak kengkawan:))
ini tudung sanding aku:).simple jer kan.hehehe


Pic yang kat bawah tu pulak dekorasi hantaran aku..if nak kutuk, silalah kutuk dalam bahasa yang baik2 yer..hahaha..:)..komen jer aku tak kisah dan amatlah di galakkan komen-komen dari anda..:)

kasut untuk MR SB

*
*
*
*
*
*
*

wallet and belt untuk MR SB
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
sejadah untuk MR SB mak ai besarnyer kipas nih.hehe
aku salahkan sejadah yang keras itu hehe:)


bye, jumpe lagi dan selamat pengantin baru those yang akan kahwin this week dan next week,hehehe. ^____________^


6 comments:

eisya said...

HADIAH?????????????? FUYOOOOHHH! MAOK MAHAL2 SEBAB KMK BERIK RICE COOKER BESAR! (lalu sik rahsia gik hadiah ya.) HAHAHAAAAA.... kmk dapat cuti jumaat jak. T_______T. kmk datang pagi jemat. ke belon. huehuehuehueee.... dlm kol 9 sampei kuching. klak km confirmkan agik sbb tiket belon belom beli. hahaha...

ztie said...

Kmk rasa mcm nak ulang agikla majlis kmk.. Huhu bena.. Eksaited nak ow? Hehe selamat menempoh alam perkahwinan kelak. Welcome to the club :P supan mek nak pg. Haha

asha said...

eisya~happy to hear yang ktk leh DATANG PAGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....yeah2..kmk dapat angkut ktk pegi polah inai,pegi ambik bunga..heheheh..:)))))))..

asha said...

ztie~aishhh.kenak mok malu.jum la jumpa eh.kmk pon ajak zie juak.jum lah..:))

misya said...

selamat menempuhi hidup baru

e F a said...

slmt menjadi pengantin.. yerdehhh... eheheh.. :))