Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

frust

suma bloggers kat luar sana yg kawen sama tarikh dgn aku and sewaktu dengannyer dok post n3 pasal honeymoon...aku jer yang takder honeymoon..tak tahu nak cakap ape dah...:((((((((
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku frust....aku nak p makan dulu..
erk???....

9 comments:

Bila Ku Kata Cinta... said...

dear..rileks lah..D pon takde post pasal honeymoon...cz..huhu...tersangat bz+hubby admiited.... Pepon dear...mase pjg lagi kan? pasi nak ke kutub utara pon boleh....smiles K?

~ NANA ~ said...

sabar k dear...nnti ada ms ajak la hubby jln2...

lagipon honeymoon dlm bilik pn blh...hihi

misya said...

tak pa bila2 masa pun ble hneymoon

tqahmisdar said...

sabar ye.. kalau tqa da kawin nnti, dia tak bawak gi honeymoon tempat romantik2 pun xpe.. asal dapat duduk berdua je dgn dia kat mana-mana pun takpe.. hehe

asha said...

bila ku kata cinta~hehehe..okiey dear:)..ala..jauh nyer smpai ke kutub.huhuhu..

asha said...

nana~aah, dear:))..jap g nak singgah blog nana..:))

asha said...

misya~:)..

asha said...

tqa~:)..betul3..

asha said...

tqa~:)..betul3..