Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

confirm sudah


salam di pagi jumaat yang hening..:))...semoga kita dirahmati dan diberkati..amin

tq those yang bagi support kat aku..ala..asha tak kisah pon, if tak dapat p honeymoon.cuma terkilan jer.erk??huhuhu..

confirm sudah..1 sept 2011 aku p jumpa hubby..aku dah pon beli tiket kch-kl, means aku beraya dengan hubby.itu pun, aku p raya ke 3...huhuhu..and 4 sept aku dah balik ke kchg.huhuhu..tak per..at least hubby ader orang yang temankan.betul tak..hehe..and hubby pon tak sabar nak tunggu kedatangan aku..oh, hubby..wait for me yunk yunk..:))..

dan hubby pun dah sediakan list untuk aku bawa p sana dan list yang wajib....sambal laksa sarawak dengan ikan terubuk masin..okiey hubby, nanti mama masakkan yer..:))..tapi sedih la jugak,sebab kami tak beraya dengan family..hem, tak per lah..next year hubby wajib balik raya yer.:).hehe....

dan ramai gak yang pelik nape lah aku sibuk nak beli tiket, yelah kampung aku di kuching.hem, korang memang tak faham.dah suami aku suruh p beraya dengan dia jadi aku kena la follow.dan tak salah kan tindakan aku nih.hem..korang de mulut..jadi korang asyik nak komen jer kan.hem, biarlah..ade ku kesah??yelah, bukan aku sorang jer ade suami..tapi those yang PJJ macam aku nih, mesti korang faham perasaan aku nih kan..

apa2 pun, aku nak latak jugak picture aku and hubby.time kita orang balik kampung..1 day bf4 hubby fly----->Putrajaya..




4 comments:

misya said...

biar lah apa orang nak kata,janji u bahagia

asha said...

:)..tq

ztie said...

org lain mmg sikka. faham apa kita rasa. as long as u know apa yg ktk polah ya btl. that's enough. happy day :)

asha said...

ztie~menar ya eh..:))..tq.