Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday

malam berlulut versi di kampung suami



salam

n3 kali ini berkenaan berlulut di tempat suami.kat tempat suami pulak,kami pilih persalinan vietnam dan korea.mak ai, hahahaha....model yang tak terlatih..^_^..yang dah baca n3 pasal berlulut tempat aku pasti tahu maksud berlulut ni kan.hehe...jum layan gambar kami.hehehe

itu dia, wajah kesayangan hamba
^_^


*
*
*
*
*
*
*

he kiss me ^______^

*
*
*
*

so how??ada gaya model tak???
hahahaaa...

*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*
perasaan seh..huahuahua


hehehehe....okiey.itu jer yang aku dapat share.^_^..




10 comments:

~ NANA ~ said...

ouchhh sweetnye dia...nmpk seri pengantin dlm setiap gamba tu :)

asha said...

nana~:))..tq dear..nana pon ape kurangnyer...

Bila Ku Kata Cinta... said...

u..malam belulut tu ape ek..???

asha said...

hem, malam berlulut ni.pengantin boleh pakai jenis baju ape yang diaorang suka.and pastu pengantin akan diarak dengan kompang dan pergi ke pelamin.lebih kurang mcm tu lah awk.hehe

Redbloodsnow said...

cantikkkkk nyaaa ehhhhhhh. syg mek x pat gi time ya :( xda org ngembak gi...sobsobsob

Ain Dedeng said...

Adeng...Congratulations...post gik gmbr kawen byk2..kmk mok tgk..rindu sama kamu..bilalah blh ketemu..muahahaha..

asha said...

zie~sik pa dear.ni nak polah o.mun da transport kedirik nyaman lah.heheh:)).lak majlis ktk lak, jgn lupak nyeruk kmk o.

asha said...

ain~:))...rindu ktk ehhhhhhhhhhhhhhh.....hehehe.gik nuggu soft copy dari cidak zana:)

Gadis said...

cantiknyer.... ;-)

mykhalis said...

tahniah2