Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday

100 hari

askum peeps

salam ramadhan ke-8..dan genap 100 hari nenek aku telah kembali ke rahmatullah pada 1 MEI 2011 bersamaan 27 JamadilAwal 1432H, 27 hari sebelum perkahwinan aku..

ramadhan kali ini amat suram bagi aku dan sekeluarga...sebab nenek aku nih sporting..time aku kecik-kecik dulu, nenek aku lah yang bagi duit poket untuk beli makanan yang kami suka untuk berbuka tapi..lain yang aku beli, aku beli mercun and bunga api.opsssss...itu dulu yer.hahahhaahahha...

aku ingat lagi, bila jer balik keja@ study dulu, nenek aku mesti dah sediakan bahan-bahan untuk masak bubur pedas.hehe.itu maksudnyer,dia nak makan lah tu..jadi kena la masak untuk dia.dan asal jer tengok bubur pedas,confirm air mata aku and emak pasti mengalir.dan aku selalu terdengar after jer emak solat, mesti emak menangis..

dan on weekend ari tu, aku dan adik2 pergi membersihkan kubur nenek kami..rindu kat nenek..

al-fatihah untuk nenda tersayang.semoga nenek tenang di sana.



6 comments:

misya said...

al fatihah

~ NANA ~ said...

al-fatihah utk arwah nenek u

asha said...

pn misya~tq.alfatihah

asha said...

nana~alfatihah.tq awk

eisya said...

rindu mak tua. T_T alfatihah. kim salam ngan org rumah pok.

asha said...

pok~auk.lak pdh.rindu kmk ktk.:(