Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

genap 25 TAHUN


04/08/2011

genap umur aku 25 tahun.alhamdulillah..:))
dan dengan umur ini jugak lah, aku dah jadi isteri kepada SUHAILI BIN BUJANG.hem, hari lahir yang amat bermakna tahun ini tapi sayangnyer hubby nun jauh di sana.ya, walau jauh di mata tapi dekat di hati.lalalala.

dan terima kasih yang tak terhingga pada yang wish besday kat aku..terima kasih korang dan tak lupa jugak pada yang wish got baby cepat.huhu..aku tengah berusaha la sekarang nih.hahaha.LOL.

dan paling bestnyer, besday aku jatuh pada bulan ramadhan.:).mudahan mendapat berkat.amin.walaupun besday aku ni jatuh bulan puasa but rakan sekerja di tempat kerja aku memang gigih la buat kejutan kat aku dan amatlah terharu siot sampai aku tak terdaya nak tiup lilin.huhuhu..sebabnyer, otak aku nih asyik ingat kat laki aku..kalaulah dia ader time tuhhhh....pergggghhh..nak huge..hahahah...opsss...puasa.

untuk hajat aku sempena hari kelahiran aku yang ke 25..aku tak berani nak bagitahu kat sini...hem..just keep it k.aku takut nanti tak tercapai pulak hajat itu.:)



saya sangat suka kek ini..huhuhu
comey kan:))

6 comments:

~ NANA ~ said...

hepi bufday dear!

semoga hepi2 slalu yer...hehehe

btw slmt berpuasa jugak :)

Gadis said...

selamat hari lahir...

semoga panjang umo dan sentiasa dimurahkan rezeki..

aminnn...^_^

Ain Dedeng said...

cute cake ya deng..xhal hubby jaoh d mata..sure present nya special lak..muahahaha..so adeng x raya kch ka?..xpat la jln raya umah ktk..mkan home made serunding..huhu

asha said...

nana~tq dear:)..selamat berpuasa

asha said...

gadis~terima kasih:)

asha said...

ain~:).auk eh.dah besar kek ya.hehehe
yalah eh, jauh dimata dekat di hati kn :)