Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday

ramadhan dan suami

salam ramadhan yang ke 2 hari:) dan puasa sebagai isteri hehehe itulah kelainannyer,huhu (macam aku sorang jer yang ader suami kan) ada aku kesah meh??
tapi tetap tak dapat berpuasa dengan hubby.:(.rinduuuuuuunyerrrr kat hubby.

okieys, tutup pasal rindu (eleh, nanti buka balik)..alhamdulillah, aku masih gak puasa (macam puasa tuh dah seminggu...hehe)..but still waiting dalam minggu2 ni, takut jugak if ada bulan lain yang muncul .hopefully tak der la bulan tuuttt yang muncul sebabnyer aku and hubby mengharapkan "isi" kali ini..isi??baby la..hohoho...

dan 2 hari lagi akan tiba birthday aku:))..genap umur aku 25 tahun dan hari lahir aku sebagai isteri orang.hehe..

okieys peeps,better stop sekarang sebab otak sudah jammed.hehehe...




2 comments:

misya said...

selamat bepuasa

asha said...

pn misya~selamat berpuasa jugak untuk awak dan sekeluarga:)