Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday

review: idea for hantaran

salam peeps dan selamat pengantin baru in advance those yang bakal berkahwin :)..mesti sekarang ni tengah dup dap dup dap kan.hehehe..

hari ini nak share sikit pasal hantaran..yelah ader yang still lagi mencari theme dan ader jugak yang still mencari idea untuk decoration hantaran korang kan..:)
hantaran aku ni pulak aku dengan anak saudara aku yang siapkan..huhu.ya aku akui semuanyer last minutes..esoknyer aku nak akad nikah pon aku still jugak menyibukkan diri untuk hantaran.huh..
jum layan gambar2 nih, mana tahu akan memberi sedikit sebanyak dalam penyumbangan idea untuk bakal2 pengantin..

nampak meriah jer kan.huhu..tema purple white sebabnyer hubby suka color purple.huhuhu

*

*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Simple jer kan,ini sebahagian hantaran yang aku boleh kongsikan kepada bakal2 pengantin..^_^

2 comments:

~ NANA ~ said...

sweet je ur hantaran :)

asha said...

:) tq nana..simple jer kan..