Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

5 bulan sudah :)

askum dan salam jumaat..
pagi jumaat di kuching sarawak, hujan dan sejuk.memang mendorong kemalasan bagi aku dan ditambah lagi dengan hari jumaat..esoknya hujung minggu boleh rest.hehehe

dan ALHAMDULILLAH, syukur kepada ALLAH tanpa aku sedar, pejam celik 5 bulan sudah aku dan MRSB berkahwin :))..syukur sekali lagi walaupun kami adalah kumpulan yang berPJJ...dan masuk yang bulan ke 5 inilah aku akan dihujani oleh pelbagai pertanyaan yang pastinya ialah...."dah ade isi ker?".ya, aku faham setiap pasangan yang berkahwin pasti mahu menimang cahaya mata tapi apakan daya sudah tiada rezeki untuk aku dan MRSB. yelah kan, sapa yang tak mahu anak dan beranak..memang kami sudah berusaha tapi ALLAH belum lagi memberi kami rezeki yang satu tu.tapi bila difikir sedalam-dalamnya ada hikmahnya jika kami belum lagi ada rezeki sebabnyer aku dan MRSB still jugak berjauhan atas tuntutan kerja masing-masing serta juga kami tetap di pisahkan oleh Laut China Selatan.Kerana aku percaya Allah pasti sudah ada perancanganNYA tersendiri bagi aku dan MRSB..ya aku kena positif dan terima kasih MRSB kerana sentiasa memberi galakan yang positif dan percaya kita belum ada rezeki lagi.. seperti yang MRSB selalu bagitahu ALLAH nak suruh kita menghargai masa berdua :).dan kita boleh usaha lagi.hehe..

hem..dan tahun depan insyaALLAH bulan februari aku nak bawak MRSB  "lari" dari gangguan kerjanya.huhuhu...aku plan nak ke sabah.hanya sekali tahun 2009.. aku ke sabah itupun atas dasar kerja dan bukan bercuti.huhu..
mudahan dipermudahkan segala rancangan aku ini..amin:).






gambar terbaru 10/10/11 aku dan MRSB
dan nampknya aku semakin tembam :)



6 comments:

Hunny Kitty said...

semoga kekal sampai syurga~

asha said...

terima kasih hunny.saya doakan utk awak jugak:)

~ NANA ~ said...

a'ah la u nmpk makin tembam...hihi sama la kita :P

eisya said...

siyesly. gemokkkkk!!!!!! HAHAHAHAHAAAAAAAA

asha said...

nana~hehehehe..itu la pasal..

asha said...

eisya~hahahahahha...kamu jahattttt..