Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

majlis tunang kawan sekolah saya


salam jumaat
hari nk share pasal tunang kawan sekolah aku..menyesal tak ambik gambar hantaran2 tuh..huh.menyesal tak sudah.huhu.cuma ada pic ni jer.
nama budak ini NURUL ASYIKN BINTI MOKHTAR@ DIDIQ.
UMUR 25 TAHUN.BERTUNANG dengan JOE budak KEDAH..
DIA MEMANG CANTEK AND MAKIN BERTAMBAH CANTEK DENGAN MEKAP INI..aku tak tipu wei, sekali pandang macam siti nurhaliza,2 kali pandang macam linda onn and 3kali pandang baru macam muka dia sendiri.^_^








aku yang makin membulat :)
aku, didiq and joe (tunang si didiq)
sygnyer MRSB takder masa nih..:(..huhuhu


pelamin dia memang cantek plus kombinasi warna ungu dengan putih.color yang aku guna masa buat hantaran untuk MRSB :)..

akhir kata dari selamat bertunang semoga bahagia sampai ke jinjang pelamin.aku tunggu tu didiq:)..

2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

selamat bertunang utk kawan asha

asha said...

terimas ekin:)