Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

mencari buah zuriat

salam jumaat

sekarang nih aku tengah mencari buah zuriat..mengapa?sebabnyer aku blogwalking tadi kan terjumpa lah beberapa blog yang ader entry pasal buah zuriat..memang menarik entry2 yang story pasal khasiat buah zuriat.insyaALLAH, aku akan dapatkan buah zuriat nih sebabnyer ade mak kepada rakan sekerja aku pergi haji.aku memang berdoa supaya buah zuriat ni akan sampai ke tangan aku. dan ader sumber2 yang bagi tahu buah zuriat nih memang susah nak dapat dan hanya terdapat kat Mekah jer :(.
wish me luck..kata orang, usaha tangga kejayaan.:)

11 comments:

Diana @ bilakukatacinta said...

buah zuriat dear? tak pernah dengar...khasiat dia memudahkan dpt zuriat ke??

asha said...

@diana~aah dear..itu kalau ape yang saya baca kat blog2 yang saya jumper.

Hunny Kitty said...

buah zuriat alternatif nak preggy selain dari buah zuriat kalo susah nak jumpa cuba carik serbuk kurma...khasiatnya sama..selamat mencoba!

Nina said...

adeng. adeng dh mkn asid folic? nina dh wat skype tp kt ofis kne block laaa. :(

asha said...

@hunny kitty~yeker...hem maner nak cari serbuk kurma yer..try carik lepas nih.tq info, dear:)

asha said...

@nina~boleh mkn ker, if belum mengandung sebabnyer kan,akak tempat keje time mengandung baru dier mkn asid folic.la ye ker,pc opis adeng "sakit".sekarang guner lappy jer.:(

Redbloodsnow said...

baruk mek tauk ada wujudnya buah zuriat. hehehe. pssttt... mek nektok tgh angol² nya. masok aritok dah nk 2 ari berturut² mek mala muntah aie.

mek harappp gilak ianya petanda yg baik :D harap juak mek bunting pelamin :D tunggu period delay...baruk mek check up

asha said...

@Redbloodsnow ~auk, da kmk komen rah entry ktk.doakan jak yunk eh..if menar elakkan dolok mkan yg sejuk2 k:)..hehe..kmk doakan ktk.

Anonymous said...

belajar banyak

chenta nana said...

ala.. nak jugak buah zuriat ni...lama dah cari.. huwaaa

Nooura M Noor said...

Assalamualaikum,

Masih mencari buah zuriat atau debunga kurma atau pati delima.

Sila la ke www.al-mansoura.webs.com ye.

Tq

Ikhlas
Kak Noor