Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday

selamat datang November 2011



salam
01/11/2011..memang tarikh yang cantek..dan selamat datang November ^_^..semoga November kali ini November yang akan memurahkan rezeki..and next year baru jumpa hubby.mesti korang pelik kan naper tak fly jer ke semanjung jumpa hubby..hem, MRSB tak der cuti dah dan kuota cuti pun penuh sebab diaorang utamakan those yang berkahwin dan mempunyai anak kalau aku pergi jumpa MRSB, saper yang nak layan aku confirm MRSB sibuk sangat2..
and now aku tak kisah sangat sebabnyer aku dah pernah berjauahan dengan MRSB sebelum kawen and berterusan sampai kami kawen.positif.sebabnyer, rezeki kami yang berbeza dan MRSB milik orang awam yang kerja MRSB.yer, aku faham bersuamikan polis.noktah.
dan jugak kalau tak silap aku ramai jugak yang akan berkawen dalam bulan ni.and tak mustahil 11/11/11 mesti ramai yang pilih tarikh ini kan.anyway, selamat pengantin baru in advance.hehe..dan jugak sepupu kepada sepupu aku pun kawen 11/11/11 ^_^
hem, bagi aku pulak terlalu awal nak pasang azam baru nih, huhu kena tunggu lah 31/12/11 baru pasang azam.huhu..tapi sekarangt nak fokus kembali minat mengumpul koleksi color pink.aku tak kesah pun orang nak kata apa kat color pink tu okieys..


"JUST BECAUSE I LOVE PINK IT DOESN'T MEAN I AM NOT STRONG"

kata2 semangat dan cas positif yang perlu ada pada aku.tapi memang kita perlukan suami sebab seorang isteri adalah disisi suaminya.yes, itu aku akui tapi bila melibatkan soal rezeki masing-masing kami@aku kena tolak jauh2 soal perasaan.sakit?yup memang sakit bila berjauhan dengan suami.turun keja kena drive sendiri, balik keja kena drive sendiri, masuk bilik tengok barang2 dier..huh..sapa cakap aku tak pernah menangis?sakit woo kalau nangis  sorang2..huhu...hem, stop.sekarang nak menjadi orang yang positif jer:)...positif.

2 comments:

dOdOt_ShyG said...

sbr ye asha.. think positif ok dear..
wahh.. nk psg azam tarikh sy nk nikah nnti.. hehehe.. 31/12/11

asha said...

tq dodot :)..aah.tarikh keramat tuh.hehe