Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

percubaan yang pertama

credit: en. Google


hari ni nak ceta sikit pasal percubaan yang pertama..
bukan pasal trial exam ok.hehe..atau yang sewaktu dengannya.
korang penah dengar dan tahu tak pasal nutox oxyfusion? ala yang fazura jadi model tu.hehehe..
sekarang nih, aku tengah cuba produk ni lah..satunyer sebab terpengaruh dengan geng satu opis. pergh..dengan tanpa sesalan di hati..semalam singgah kat farmasi Watson di Boulevard Kuching. selepas timbang tara dan fikir sedalam-dalamnya terus ambik set nutox oxyfusion dan terus bayar di kaunter..almost rm 100.00 habis kot sebab aku terus buat member card.baru nak buat member card.alahai..orang lain dah bertahun-tahun ada member card watson nih..ok.admitted. aku memang tak suka buat member card nih.leceh.hehe..alasan.

semoga percubaan yang pertama ke atas kulit muka ku ini BERHASIL.:) amin.
sebab kulit aku nih memang sensitif..bila aku tersalah guna produk kosmetik or salah makan ker.sebab certain seafood aku tak makan..bibir aku akan mula kembang dan merah.dan seriously, boleh di katakan bibir aku akan transform ke bibir Angelina Jolie.hahahahaha...

dan sebab aper aku gatal nak jugak gunakan produk ni sebab....semuanya untuk MRSB, yer puan-puan sekalian kita mesti nampak cantik dan menawan di depan suami kita.tambah lagi MRSB nak balik sarawak tak lama lagiii :)...tapi seminggu jer :(..pastu kena balik ke Putrajaya..sedih.

eleh, muka jer ok tapi perut muncit dan gem..uk.haha..ok.itu aku.
bercakap pasal gemuk ni atau bahasa lembutnya sedikit berisi lah, sekarang aku tengah bentangkan proposal aku kat MRSB pasal nak masuk gym..sila jangan gelak ok.
padan muka.now, MRSB nak aku bagi 5 alasan kukuh kat dia kenapa dia perlu izinkan aku masuk gym.adoiyai...mati kutu sudah.:(
tapi mesti ader yang pelik kan, ala nak masuk gym pon naper nak kena perlu tanyer kat MRSB jugak..sebabnyer, kita keluar rumah untuk ke gym kan? jadi harus kita as wife mintak izin kat husband dulu.betul tak??
dan MRSB memang selalu buat video call..kalau kantoi?ha..tak nak..tak nak...tak nak..
dan yang paling penting sumber tambahan dari poket MRSB.hahaha..


ok.done.

nanti ketemu lagi..:)




p/s : wish me luck.



8 comments:

~ NANA ~ said...

wahhh lps ni kulit jadi cantik mcm fazura la...hehe

Hana Soffelia said...

Semoga impian mommy hot berjaya.. hehe

asha said...

nana~itu la pasal..hahaha..

asha said...

hana~ tq.amin:).hehehe

Datin D said...

aik..banyak fazura di opis tok duhal! hahahha...

khairunnisa ♥ said...

nanti g tahu hasilnya pla :)
hihi.. nice tips asha ^_~

asha said...

datin d~ hahahaha....tapi kamu sih yang the influence purchase decision.

asha said...

khairunnisa~okieys dear..heheh