Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday




yeah hari ini hari jumaat
esok hari sabtu
lusa hari ahad
minggu ini boleh rehat sepuas- puasnya..


hari ini nak kongsi pasal bahan bacaan yang telah menjadi pilihan hati aku..
kalau dulu, setiap bulan jer confirm aku beli majalah pengantin, stalista dan yang sewaktu dengannya.


antara koleksi aku yang aku letak kat opis


tapi sekarang dah bertukar ke Majalah Wanita..
banyak sangat info, tips dan yang paling best ade resipi
leh try masak..itupan kalau aku rajinlah..hehe
dulu memang tak pandang pon Majalah Wanita nih..tapi bila bergelar isteri kepada MRSB Majalah Wanita adalah yang jadi kewajipan dan tambah lagi majalah ni keluar 2 kali sebulan
dan paling penting.murah.RM 5.00 jer..

cuma tinggal buku-buku pasal pregnancy jer aku belum beli
sebab belum lagi diberikan ALLAH rezeki
tak per..insyaALLAH..kalau rezeki tak kemana ^_^
betul tak?hehehe






yang ni pulak buku wajib bila jaga student exam :)








3 comments:

mrs. daydeck said...

try sudoku pulak. mesti layan.. :D

hani apandi said...

hehe.sama kamek gila main word search! :P

asha said...

:)yaka.best o.benda ya lah molah layap.