Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

salam sayang semuanya
aku dapat news dari my dad..minggu lepas punyer ceta..ader sorang polis and rela datang kat rumah kami
serious, my dad cuak.yelah, mana tahu kami ade buat salah ke.huhu..actually, diaorang dah datang dua kali tapi  semua manusia kat rumah kami bekerja..huhu.and nasib baik on that day, my dad balik solat zuhur kat rumah.

sebetulnyer, diaorang datang sebab nak periksa adakah samada aku nih isteri kepada MRSB dan banyak lah sesi interview between my dad dengan orang tersebut.

bila story kat MRSB, MRSB bagitahu yang tu adalah procedure bila MRSB apply for transfer and now i'm waiting for the call..sebab MRSB bagitahu jugak, isteri kawan dia yang satu jabatan dapat call tapi napelah dalam kes aku nih,diaorang pergi kat rumah pulak yer?? tak kisah ah, yang penting MRSB dapat pindah ke kuching..

Ya, ALLAH..permudahkan segalanya..Kau Yang Maha Mengetahui, Ya ALLAH..amin.



p/s: nazar aku..jika MRSB dapat pindah..buat kenduri kat opis..makan2 ler ^_^




2 comments:

Hana Soffelia said...

Semoga semuanya berjalan dgn lancar.

Hana pulak berdoa smoga dpt pindah ke KL.

asha said...

tq hana:)..saya doakan untuk hana yer