Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday

baby di hari buruh

tajuk yang pelik.hehe.baby di hari buruh maksudnya bukan menurut kamus dewan atau wikipedia tapi telah dicipta oleh aku sendiri

masa lunch hour tadi aku and the geng pergi ke Hospital Umum Sarawak sebab sorang dari geng opis aku telah selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang beratnya 3.04 kg..wah sihatnyer.hehe. 





memperkenalkan muhammad ar- rafeeq nadim @buruh
hahaha



sedapnyer tido..



ini lah mummy kepada muhammad ar-rafeeq nadim
cute jer color pink tuh..




baju yang sama pergi akad nikah sepupu aku
haha..baju yang tak payah nak iron
lengan besar body builder :)

sangat gembira dan teruja bila ada baby yang come dan baru lahir .hehe..
insyaALLAH, akan ada rezeki aku nanti so kepada yang bertanya terima kasih atas keperihatinan anda semua yer..dan sapa yang dah berkahwin pastinya mahukan zuriat cuma lambat dan cepat..

2 comments:

eVa said...

wahhh! mek suka cium bau baby.. 3 kilo eyh.. sehat mena baby ya.. hehe..

asha said...

eva~ hehe..kmk pon suka bau baby.kan..sehat gilak baby ya.hehe