Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

salam sejahtera 

alhamdulillah, kalau mengikut kalendar Islam hari ini genap satu tahun aku dan MRSB hidup sebagai suami isteri.

seperti baru semalam MRSB aku dan MRSB berkahwin.huhuhu..alhamdulillah, satu tahun juga la aku dan MRSB hidup berjauhan atas tuntutan tugas masing-masing tapi itu bukan halangan untuk kami untuk terus merasa bahagia seperti pasangan yang tidak berpjj.

sejujurnya, ada pahit dan manis selama satu tahun hidup berumah tangga, yelah..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri.gaduh, rajuk, marah, sayang semuanya pernah aku hadapi dan aku percaya korang pon ader jugak kan.

satu tahun kami berdua dan semoga selepas ini akan bertiga.insyaALLAH. itu terletak pada yang Maha Berkuasa, ALLAH s.w.t yang hanya mampu kami buat ialah berdoa dan berusaha.
seperti kata bapak aku..usaha kan tangga kejayaan.hahaha.



sayang papa, sayang selalu.sayang selamanya..







25 Jamadil akhir 1433H
kalau ikut kalendar orang puteh = 28 mei 2012
jam 3.00 petang (yang ini aku sempat tengok jam.ok.haha)
dengan sekali lafaz dia terima nikahnya dengan mas kawin yang tersebut.







7 comments:

Gadis said...

Alhamdullillah...=)

eeeisya said...

eh eh eh. ada muka saya lah! hahahaa

asha said...

Gadis = :)..

asha said...

eisya = hahahha..auk lah.ya nunnn

eVa said...

aie paduhal ya ktk.. mek da ngga gamba tok kat cne kah oww.. hehe

Zie Madini said...

wahh...cantik ktk time akad koh. siap berpurdah gik. hehehe. mun time akad nikah...jaik li jd. jd kedak pondan kmk di makeup nya :( sedih ~

asha said...

huhuhu..ya idea lmk dah eh.sik sangka juak menjadi idea ya bh.