Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday

save the date



saya kunci tarikh itu.hehehe

dapat jer duit yang di bank in oleh MRSB terus beli tiket maknanyer, 27 jun 2012 ni aku fly jumpa MRSB..rindunyer kat MRSB ^_^

27 JUN 2012--> Birthday MRSB.tak der nak buat suprise sebab kalau aku tak bagitahu kat MRSB sapa yang nak jemput aku kat LCCT??hahaha.parah wooooo...so aku decide biarlah MRSB tahu pasal ni tapi yang cuma aku rahsiakan ialah hadiah untuk MRSB..hehehe.:) 

untuk birthday MRSB kali ini, aku bagi jam, cupcake dan baju.hehe.insyaALLAH, ingat before fly nanti nak tambah satu lagi hadiah kt MRSB..huhu..^_^. kenapa baju?? kalau ikut plan baju tu kami akan pakai pada 28 MEI 2012 @ hari isnin nanti tapi di sebabkan MRSB tak dapat cuti..sob..sob kenalah bawak baju tu ke Putrajaya. Baju tu, baju couple.hehhee..dan kalau ikut plan asal kitaorang nak ambil gambar pakai baju tu ulang tahun perkahwinan kami tapi kita hanya merancang, Allah yang menentukan segalanya.tak per, itu boleh di kemudiankan.

dan kenapa aku pilih 27 jun, nape tak 25@26 ker?satunyer, sebab aku kena tampal carry mark student aku dan aku kena berada kat opis 26 jun sebab aku bagi tempoh student untuk jumpa aku pasal carry mark diaorang.manelah tahu ader yang tak berpuas hati dengan markah diaorang..yang ini kena ikut lesson plan yang aku dah buat..so kena ikut.hehe..jadi sempat lagi kan nak sambut birthday dengan MRSB.like my bos always say "teda masaalah".hehe


so mulai sekarang counting days.hehehe.miss you babeh.hehehe


8 comments:

eVa said...

yahh.. best blt lok.. patut tak mdh xpat agak booth mek org lak.. hehe.. nya dah beli g kl bertemu ngn cayang nya lok hehehe

~ NANA ~ said...

yeayyyy mesti hati berbunga2 kn nk jumpa hubby? hehe

asha said...

eva~yalah eh,insyaALLAH, mun ada agik cdak ktk polah booth.leh la kmk g.hehe

asha said...

nana~aah dear..hehhe..ni poh dah mula rindukan husband asha:)

chenta nana said...

bestnya asha dapat jumpa hubby dia.. asha.. kuching best tak?? ingat nak p sana laa..

asha said...

chenta nana~:) counting days ni dear.mmg tak sabar sangat2.hehe

ye ker??wah,mai la kuching.insyaAllah, mesti best.nanti nana roger2 asha yer:)

Zie Madini said...

WAHHH...best eh gi KL jumpa yg tercinta :) leh jumpa sambil makan angin nk yunk ow. hehe

eVa said...

yeayyy!! ada geng viva haha!. . aok mena ya.. bila kluar g isik minyak yohh nang bisin.. malu nya hahahah.. mek pake 1000 cc