Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday

terima kasih Nurhanisyah Binti Umar

Jam 2.25 petang, aku dapat parcel dari seorang sahabat dunia dan akhirat Nurhanisyah a.k.a eisya.
gumbiranya tidak terkata..aku memang suka sangat-sangat sebab dapat ole-ole dari bandung. Al- kisahnya, eisya baru balik bercuti dari bandung..super duper jeles..huhuhu.. 
tapi tak takper, yang penting dapat ole-ole..hahhahaha..


dapat 2 beg dan 2 keychain
satu key chain bagi kat emak
yang satu lagi untuk aku
eisya siap bagi notes lagi tapi kan...guna pen merahhh
adussss..hahahha...


dan esoknya iaitu hari ini...aku terusssssssssssssssssss pakaiiiiiiiiiiiiii beg nih ......
hahahhahahahahha    ^_________^





ni before nak pergi kerja (hari ini)
terus ambil gambar
Jutaan terima kasih Nurhanisyah Binti Umar..love uuuuuuuuuuu....insyaALLAH, kita akan ketemu..kau di belawai..aku di kuching..^____^.

4 comments:

eVa said...

wahh! dr bandung? mesti murah2 brg kat sana.. 2 beg lagi!!! hehe.. cantek!

asha said...

:)auk dari bandung.
yalah kali o..best da jak:)
tq.

eeeisya said...

Sama-sama :)

Zie Madini said...

wahhh...best eh dpt souvenir dari bandung. mek teringin koh nk ke bandung. tp lom da rezeki gik...huhuhu